1 Aralık 2015 Salı

Mutfak Önlüğü ve Eldiveni


           Merhaba arkadaşlar. Her gittiğim yerde kullanabileceğim mutfak önlüğü bakıyordum fakat istediğim bir önlük bulamadım. English home da bir önlük beğendim. İşte burada http://www.englishhome.com.tr/UrunDetay/9/97/2225/loella-onluk-pembe.html  fakat yüzde yüz pamuklu olması bana çok saçma geldi.Kumaşın inceliği de cabası :/ Düşünsenize hem lekeler zor çıkar hem de suyu geçirir. Ben de kumaşçıdan polyester pamuk karışımı beğendiğim bir çiçekli kumaş aldım.İç astarı için tamamen polyester bir kumaş aldım ki su geçirmesin. Çanta astarlarında da bu kumaşı kullanıyorum. Biyeleri hazır aldım. Hazır biye çok pratik bir ürün çünkü biye hazırlaması oldukça zaman alıcı.Askıları için iki hazır biyeyi karşılıklı diktim oldukça kolay oldu :) Askı boyunu ayarlamak için çanta askılarında kullandığım aksesuarı kullandım. Eldivenin içi için iki kat ince elyaf kullandım. Bu elyafı genelde mobilya kaplamak için kullanıyorum. Kalan küçük parçaları iyi ki atmamışım :) Eldiven baya oyalayıcı oldu bu arada yaparken de bayağı sıkıldım. İlk önlük denemem ...Sizinle paylaşmak istedim. Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder