1 Aralık 2015 Salı

Bavul Yapımı



                 Bu hafta çok hızlı çıktım tatil çoktan bittiği halde bu çanta yapımına vakit ayırabildim. Çok uğraştırdı tabiri caizse canımı okudu ama en çok bu çantayı yaparken eğlendim. Elimden geldiğince farklı şablonlar çıkararak farklı modeller yapmaya çalışıyorum. Bu model sevdiğim bir model. Gelelim nasıl yaptığıma...
     Bu sefer üşenmeyip bol bol fotoğraflarını çektim ki net anlaşılsın.
     Neyse konumuza dönelim :) Bu çantanın içine destek olarak polietilen levha yerleştirdim. Derileri birleştirip gövdesini hallettikten sonra içine yerleştirdim çünkü çok sert.Polietilen levhayı çantaya solüsyon kullanarak sabitledim.Çanta tabanına yine büyük rivetler kullandım.  Çanta saplarını içine kalın fitil koyarak kendim yaptım. Elle diktiğim için düzgün olması için yavaş yavaş çalıştım. Sapları çantaya rivetlerle sabitleyip diktim. Baya sağlam eğer modası geçmezse de evladiyelik bir çanta oldu :) Fermuar kısmını görünmeyecek bir şekilde kamufle ederek diktim.Taa üniversitede yaklaşık 6 sene önce   aldığım   modası çoktan geçmiş eski çantamın önündeki metal etiketi kullandım:)  Bu kadar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder