30 Kasım 2015 Pazartesi

Evrak Çantası Yapımı




    Merhaba :) Bu sefer iş çantası yapmaya karar verdim :)). Bu deri ile nasıl çanta yapacağıma daha alırken karar vermiştim. Kafamdakine aynen uygun bir çanta oldu. Ben böyle büyük oturaklı çantaları severim :)
  Deri sert olduğu için içine ek destek koymaya ihtiyaç duymadım. Sadece taban kısmına mukavva koydum. Parçaları fitillerle birleştirdim yine. Çantayı o kadar sağlam diktim ki evladiyelik oldu bu da:)  Bu çantanın fermuar kısmını da detaylı anlattım. En son yaptığım rugan çantanın fermuar kısmını da detaylı anlatmıştım. Bu ona göre baya farklı tabi.
 Kemik  fermuar kullandım. Açıkçası klasik bir model ve daha klasikleştirmek istemedim. Bu fermuarı tercih etmemin sebebi bu.  Metal klips kullandım. Nasıl takılacağını fotoğrafla ayrıntılı anlattım. Sap olarak kısa sap tercih ettim. İstendiğinde takılabilen uzun sap da yapacağım. Astarını saten kumaştan yaptım. Fermuarını astarına dikip öyle çantaya diktim. Çantanın arka kısmına fermuarlı küçük bir cep yaptım. Yapılış detaylarından kareler aşağıda...Bu kadar... Kendinize iyi bakın :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder