30 Kasım 2015 Pazartesi

Duvara Monte Düzenleyici



     Merhaba, dün akşam organizer yapmaya karar verdim ve koyuldum işe. Elimin altında olmasını istediğim aletleri kutusundan çıkarıp almaya birazcık  üşeniyorum:) Masama koyup üstünü kaplamasını da istemiyorum. Sonuçta kullanmadığım zamanlar orda ne işi var.
Yani duvara monte ,açılıp kapanabilen, kapandığında şık bir görünümü olan bu organizer tam bana göre   oldu. Dış kısmını yumuşacık siyah beyaz panter desenli suni deri ile kapladım. Neyse konumuza dönelim. İç kısmını krem döşemelik deri ile kapladım. Çünkü alıp yıkama şansım yok en azından silinerek kolayca temizlenebilen bir organizer olmasını istedim. Cep kısımlarında mika kullandım ki zaten duvara monte aradığım şey nerede hangi cepte uğraşamayacağım için içi görünebilir olsun istedim. Diğer ağır el aletleri kolayca geçsin diye siyah lastik kullandım. Ha bir de en önemlisi ağır aletleri asacağım için eski ince menteşesini değiştirdim kapı menteşesi kullandım. Menteşe takmayı, kapağına klips takmayı ve sağlam bir şekilde duvara dübelle montelemede işini benim aslan kardeşim halletti :) Bu kadar :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder