30 Kasım 2015 Pazartesi

Bordo Deri Çanta Yapılışı




     Merhabalar. Yeni bloğumun bana uğurlu gelmesi dileği ile il yayınıma başlıyorum. Bloğum yeni ama yeni bir blogger değilim. 2012 yılından beri blog yazıyorum. Yeni blog açmamın nedeni önceki bloğumun ayarlarını değiştirdikten sonra bloğu kullanamaz hale gelmem. O blogdan en sevdiğim yayınları geçirip yeni yayınlarla yola devam etmek istiyorum.
     Bu çantayı ikizimin eşi Pınar için yapmıştım önceden. Hala kullanıyor, evladiyelik oldu sanırım. Üstteki fotoğraflarda çanta onun kolunda.
    Önüne eski çantadan metal etiket kullandım. Deri kalın arayüze gerek yok demedim ve 1100 denyelik tırlık branda kullandım.Yan parçalara da bu brandayı aynı ölçüde keserek küçük perçinlerle sabitleştirdim.  Böylece çanta daha hacimli daha oturaklı ve kaliteli göründü. Taban kısmına polietilen levha ve onun üstüne mukavva kullandım. Taban kısmında deriyi, tırlık brandayı, polietilen levhayı, ve mukavvayı büyük perçinlerle birleştirdim. Hem bu perçinler çanta ayağı görevi gördüler. Onun dışında sap kısımlarını gövdeye yine perçinlerle birleştirdim ve daha sağlam olsun diye kenarlardan diktim. Fermuar elciği olarak metal etiketi çaldığım çantanın elciğini kullandım. Böyle daha şık durdu. Biraz fazla detaylarla uğraştım ama değdi.
     Detayları eski bloğumdan kopyala yapıştır yaptım. Aşağıdaki fotoğraflardan bazı detaylara bakabilirsiniz. Sevgiler...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder