2 Aralık 2015 Çarşamba

Zincir Detaylı Çanta Yapımı


      Merhaba arkadaşlar :) Bu çantayı yapmak çok fazla zamanımı almadı. Gayet basit bir çanta. Parlak bir deri. Askısını ve kapak süslemesini kalın altın renkli zincirden yaptığım  için günlük bir çanta olarak düşünemedim parlak deri ile ikisi günlük için biraz fazla gelir diye düşünüyorum. Bu çantada da görünüm olarak daha kalıplı durması için fitil kullandım aynı zamanda yan ön ve arka kısmına solüsyon ile mukavva parçalar yapıştırdım. Parça diyorum çünkü bütün yerleştirirsek görünüm açısından da kullanım açısından da çok kötü olur. Zincirleri kapak kısmına şeffaf ip ile diktim. Askılarını gövdeyle birleştirmek için altın rengi zincir ile uyumlu kuşgözü kullandım. Astar kısmı için tamamen polyester kumaş kullandım. Altın rengi çanta kilitlerimden ilk defa bu çantada kullandım takılması pratik görünüm açısından da hoş :) Umarım beğenirsiniz kendinize çok iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder