1 Aralık 2015 Salı

Bavul Tipi Çanta


 
       Bu çanta aslında çok önceden başladığım yarım kalan ve daha bu hafta tamamlayabildiğim bir çanta. Bloğumu takip edenler bu deriyi hatırlayacaktır. Bu çantanın içine destek olarak ped levha kullandım. Deri de sert bir deri olduğu için baya bir kalıplı durdu. İçindeki astarını pamuklu kanvas kumaştan diktim. Aksesuarları altın rengi tercih ettim. Sapını kısa ve fitilsiz yaptım. Bu saplar hem şık hem de yapımı kolay aslında. Daha önceden bavul tipi çanta yapmıştım hatırlarsanız yalnız bu çantanın fermuar kısmını biraz değişik yaptım. Fermuarı deri ile birleştirtim bu parçayı çantanın ağız kısmına dışından diktim ve perçinlerle sabitleştirdim. Bu perçinler aynı zamanda çantaya şıklık kattı. Kendinize iyi bakın...

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bayıldımm. Ben de de bir iki parça deri var, çanta yapmak için almıştım ama hala cesaret edip başlayamadım. Püf noktalarını anlattığınız bir post var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrı ayrı çanta postlarında anlattım canım

      Sil
    2. Ayrı ayrı çanta postlarında anlattım canım

      Sil