2 Aralık 2015 Çarşamba

Kırmızı Siyah Deri Çanta Dikimi


     Siyah, kırmızı çanta projesi  beni hayli bir heyecanlandırdı. Aklımda ne yapmak istediğim tam olarak belirince diğerini daha sonra bitirmek üzere hemen bu işe koyuldum.Bu çanta çanta ön,alt arka kısmını içeren tek siyah parça, 2 yan siyah  parça,ve kırmızı deri olmak üzere 4 parçadan oluşuyor.Bu çantanın içine çantanın dik durması için ince mika  kullandım.Taban ksımına ince polietilen levha kullandım. Deriyi ölçüp kestim.Fitilleri ilk önce büyük siyah parçaya her iki yanından diktim. Yan parçaları dikmeden önce alt kısma hem çanta ayağı vazifesini sağlamak hemde içinde ki ince polietilen levhayı tutturmak için büyük bombeli rivetlerden kullandım. Daha sonra yan tarafları da diktim ve siyah gövdesini bitirdim.  Daha sonra kırmızı deriyi siyah gövdeye göre ölçüp üzerine geçirecek şekilde diktim . Kırmızı deriyi siyah gövdenin üzerine dikerken makine biraz zorlandı ama başardı :) Saplarını da kırmızı deriden yaptım. Gövdeye montelerken rivet, halka ve  zamak kanca kullandım. Çantanın ön tarafındaki metal etiketi ise eski kullanmadığım bir çantamdan aşırdım.Fermuarların başlangıç ve bitiş yerlerine metal fermuar durdurucu taktım. İç astarını ve fermuarını beraber dikip çantaya öyle diktim. Yapılış aşamasında çektiğim iki resim var çözünürlükleri kötü olmasına rağmen paylaşmak istedim. Bu kadar ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder