13 Ağustos 2016 Cumartesi

Kızımın Güzel Elbisesi

        Merhabalar. Ev çocuk bakımı iş derken buraya yazmaya pek vaktim olmuyor. Diyete de devam ediyorum bu arada . Önceden de dediğim gibi ağır bir diyet yapmıyorum. Kalori hesabı yapmıyorum ve ekmeği sadece sabah yiyorum. Her akşam  en az 45 dk yürüyorum. Şimdiye kadar verdiğim kilo 2.5 kg.
         Neyse günlerim böyle geçerken hobilerimle uğraşmaya pek vaktim olmuyor ama Özgüntasarım blog sayfasının sahibi Türkan  abla o kadar yoğunluğunun arasında öyle güzel şeyler yapıyor ki gıpta ediyorum. Kendisi çok becerikli bir bayan. Ayrıca onunla sohbet etmekten zevk alıyorum. Yaptığı bütün el emeği ürünleri yakından görme fırsatı buluyorum. Çoğunu bloğunda paylaşmıyor. Keşke paylaşsa siz de görebilseniz 🙂 Kızıma diktiği güzel elbiseyi ve önlüğü paylaşmak istiyorum sizlerle 😍 Çevremdeki herkes bayıldı 👌 Elbise iki parçadan oluşuyor ama bizim kız sağolsun net bir fotoğraf çektirmedi. Yürümeye de yeni başladığı için durduramaz oldum😂 
 
 

Alttaki resimde kızım 11 aylıktı. Türkan teyzesi çok güzel bir bebek önlüğü dikti. Günlük kullanmaya kıyamıyorum 💕Dışarda kullanıyorum.
 

3 yorum:

  1. Ne de güzel yakışmış Cerencim güle güle giysin kızımız. Bu ara hız kestim, bloğa da dönemedim . Ayrıca seninle sohbet etmekte çok hoş ,teşekkür ederim Cerencim . Kuzusuna öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık ablacım 💕Kızıma severek giydiriyorum🙂 O da senin ellerinden öpüyor 😘😘

      Sil
  2. Merhabalar,
    On parmağında on marifet var demek bile az gelir Türkan'cığıma her yaptığı takdir edilesi kızınıza diktikleri de kanıtın birazı ve prenses çok tatlı maşallah sağlıcakla giysin cicisini.

    YanıtlaSil