10 Temmuz 2016 Pazar

Diyetteyim ­čśÇ­čśÇ





            Hayat─▒m─▒n anlam─▒ ne┼česi 1 ya┼č─▒n─▒ ge├žti. Allah ├žocuklar─▒m─▒z─▒ her t├╝rl├╝ k├Ât├╝l├╝kten, kazadan, beladan korusun. Hep g├╝zel g├╝nlerini g├Ârelim in┼čallah.
           F─▒st─▒─č─▒m b├╝y├╝d├╝k├že biraz daha ya┼čland─▒─č─▒m─▒ hissediyorum. 2 g├╝n sonra 30 olaca─č─▒m­čśé O y├╝zden 20 li ya┼člar─▒m─▒n keyfini ├ž─▒karaca─č─▒m iki g├╝n ­čśé Tabi 30 lu ya┼člar─▒m─▒ obez olarak devam ettirmek istemiyorum. Veremedi─čim hatta ├╝st├╝ne ekledi─čim hamilelik kilolar─▒m─▒ yava┼č yava┼č vermek istiyorum. Yava┼č yava┼č diyorum ├ž├╝nk├╝ bu ge├žen bir sene de hep a─č─▒r ve b─▒kt─▒r─▒c─▒ diyetler yapt─▒m. 5 kilo verdiysem 10 kilo geri ald─▒m. O y├╝zden acele etmeden metabolizmam─▒ ve ya┼čama sevincimi bozmadan sa─čl─▒kl─▒ bir diyet yapaca─č─▒m. Geli┼čmeler olduk├ža yazaca─č─▒m. Herkesin ge├žmi┼č bayram─▒n─▒ kutlar─▒m ­čśś­čśś

6 yorum:

  1. Yavru ku┼ču ├žok tatl─▒ Cerencim , nice uzun y─▒llar─▒ beraber a┼č─▒n in┼čallah . Ya┼članmakta neymi┼č daha dur bakal─▒m . Eski kilona d├Ânme zaten ama biraz kilo vermen sa─čl─▒─č─▒n i├žin de ├Ânem ta┼č─▒yor . Geli┼čmeleri takipteyim , her hafta :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sa─čol t├╝rkan ablac─▒m aynen kiloyla dizlerimde belimde a─čr─▒lar olmaya ba┼člad─▒.yar─▒n g├Âr├╝┼č├╝r├╝z :))

      Sil
    2. Sa─čol t├╝rkan ablac─▒m aynen kiloyla dizlerimde belimde a─čr─▒lar olmaya ba┼člad─▒.yar─▒n g├Âr├╝┼č├╝r├╝z :))

      Sil
    3. Bu yorum yazar taraf─▒ndan silindi.

      Sil
  2. Ay Cerennnn bu cok tatliii. Yanagina bastira bastira op benim icin:))
    Sen simdi yaslandi diyerek bize: olmeyi unutmussunuz mu demek istedin? :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ayy yine g├╝ld├╝rd├╝n beni mevl├╝de ­čśś­čśś est. gen├ž k─▒z gibisin ­čĺĽ

      Sil